Aanhanger met hooibalen de sloot in

Foto ter illustratie Foto: Pixabay

WOUBRUGGE - Een tractor met aanhanger is dinsdag- op woensdagnacht van de weg geraakt en in een sloot beland. Dat gebeurde op de Kerkweg (N446) tussen Hoogmade en Woubrugge. Op de aanhanger lagen hooibalen.

Het ongeluk gebeurde woensdag tegen 2.00 uur, ter hoogte van hectometerpaaltje 7,2. Door een nog onbekende oorzaak raakte de tractorbestuurder van de weg, en kwam met zijn combinatie in een sloot terecht.

Enkele hooibalen zijn door het ongeluk aan de andere kant van de sloot in het weiland gerold. Het is niet duidelijk hoe de bestuurder eraan toe is. De N466 is woensdag gewoon open.

Lees ook: Milieustraat eerder dicht door warmte

advertentie advertentie