Gemeenteraad compleet na installatie van Paul Hoogenboom

Paul Hoogenboom (r) met fractievoorzitter Petra van der Wereld (l) Foto: Jeron Groeneveld

KAAG EN BRAASSEM - De gemeenteraad van Kaag en Braassem is compleet na de installatie van Paul Hoogenboom (Kern11) als raadslid. Daarmee zijn alle zetels nu ingenomen.

Hoogenboom kon bij de officiële installatie van de gemeenteraad  op 1 april niet aanwezig zijn. Daarom legde hij woensdagavond de belofte af.

De fractie van de nieuwe partij Kern11 is nu helemaal compleet. De partij behaalde bij de gemeenteraadsverkiezingen vijf zetels, maar heeft daar nog maar vier van over vanwege de vroege afsplitsing van Thijs Mooren

Lees ook: Coalitie met Samen, CDA, D66 en VVD geadviseerd

Lees ook: Nieuwe gemeenteraad van Kaag en Braassem geïnstalleerd

advertentie advertentie