Gemeenteraad compleet na installatie van Paul Hoogenboom
KAAG EN BRAASSEM - De gemeenteraad van Kaag en Braassem is compleet na de installatie van Paul Hoogenboom (Kern11) als raadslid. Daarmee zijn alle zetels nu ingenomen.
Hoogenboom kon bij de officiële installatie van de gemeenteraad op 1 april niet aanwezig zijn. Daarom legde hij woensdagavond de belofte af.
De fractie van de nieuwe partij Kern11 is nu helemaal compleet. De partij behaalde bij de gemeenteraadsverkiezingen vijf zetels, maar heeft daar nog maar vier van over vanwege de vroege afsplitsing van Thijs Mooren.
Lees ook: Coalitie met Samen, CDA, D66 en VVD geadviseerd
Lees ook: Nieuwe gemeenteraad van Kaag en Braassem geïnstalleerd
