Waardige dodenherdenking in Kaag en Braassem
KAAG EN BRAASSEM - De Dodenherdenking is maandagavond waardig verlopen in de verschillende dorpskernen van Kaag en Braassem.
Bij de monumenten in de dorpen werden kransen gelegd en toespraken gehouden. Bij het gemenetehuis in Roelofarendsveen vertelde Sharon het verhaal van haar opa en oorlogsveteraan Jan van der Zwet die eerder dit jaar overleed. Verder legden leerlingen van De Klimboom bloemen bij het monument en lazen zij een gedicht voor.
De muzikale medewerking werd ook dit jaar verleend door Popkoor Scala, Door Gunst Verkregen en Liefde voor Harmonie.
Kijk voor meer foto's op Nieuws uit Kaag en Braassem op Facebook.
