Kampioenschap is binnen voor vrouwen EMM’21
ROELOFARENDSVEEN - Vrouwen 1 van EMM’21 heeft afgelopen zaterdag geschiedenis geschreven. Na een overtuigende 7-2 overwinning op FC Oegstgeest werd het kampioenschap definitief binnengehaald.
Hiermee is vrouwen 1 het eerste standaard team van E.M.M.21 dat kampioen geworden is.
Lees ook: EMM’21 wint derby en drukt ROAC verder in degradatienood
