Woonboot raakt los, brandweer in actie

Foto: Brandweer Woubrugge

HOOGMADE - Op de Kromme Does in Hoogmade is donderdag een woonboot losgeraakt. De brandweer kwam in actie om de boot terug naar de wal te duwen.

De woonboot is al enige tijd verlaten. ‘De woonboot lag dwars op het vaarwater wat gevaar voor het vaarverkeer kon opleveren. Wij hebben met ons brandweervaartuig de woonboot richting de wal geduwd en provisorisch vastgemaakt’, aldus de Brandweer Woubrugge op Facebook.

Lees ook: 30 jaar Flippofeest: ‘Gewoon weer een vertrouwde avond Flippofeest’

advertentie advertentie