Werk aan asfalt op provinciale weg en fietspad

Foto ter illustratie Foto: Studio Kaag en Braassem

WOUBRUGGE/HOOGMADE - Van woensdagavond 20.00 uur tot en met donderdagochtend 6.00 uur wordt er gewerkt aan het asfalt op de N446 en het naastgelegen fietspad tussen Woubrugge en Hoogmade ter hoogte van het carpoolplein. Het asfalt daar is volgens de provincie Zuid-Holland niet meer van goede kwaliteit.

Een deel van de weg is daardoor afgesloten voor doorgaand verkeer. Bewoners hebben wél toegang tot het afgesloten gedeelte.

Zie hieronder de omleidingsroute die is ingesteld door de provincie.

Foto: Provincie Zuid-Holland

Lees ook: Vervoersbedrijf geeft gratis dagkaarten weg als compensatie voor ‘chaotische’ periode

advertentie advertentie